در مجتمع گردشگری پارک جنگلی یاسوج انجام شد؛

برگزاری گردهمایی سالانه کارکنان اداره تبلیغات اسلامی استان و خانواده

گردهمایی سالانه پرسنل اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده  ایشان، در مجتمع گردشگری پارک جنگلی برگزار گردید و علاوه بر تقدیر از بازنشتگان و کلیه همسران کارکنان، مطالبی در خصوص جهاد تبیین و حوزه جمعیت به شرکت کنندگان ارائه گردید.
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

برگزاری گردهمایی سالانه کارکنان اداره تبلیغات اسلامی استان و خانوادهبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سیدرضا افتخاری مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان در سخنانی  با اشاره به اهمیت جهاد فرهنگی در این برهه و لزوم همکاری ومشارکت در این عرصه اظهار داشت:همسران و خانواده پرسنل اداره تبلیغات اسلامی  به پاس فراهم نمودن زمینه آرامش پرسنل در خانواده و تشویق و ترغیب آن‌ها، ماجور هستند لذا شایسته تقدیر می‌باشند.

وی در ادامه، مشارکت خانواده‌ها را در عرصه جهاد تبیین بعنوان معین عناصر فرهنگی ضروری دانست وگفت: انتظاری که از خانواده بویژه همسران پرسنل اداره تبلیغات اسلامی  می‌رود مشارکت در جهاد تبیین است.

وی در ادامه با بیان اهمیت دوران بلوغ ونوجوانی و لزوم رفتار‌های مناسب والدین در این دوران گفت: دوره نوجوانی و بلوغ حساسترین دوران است  لذا  والدین باید بیشترین مراقبت و مواظبت و از همه مهمتر عطوفت و دلجویی را داشته باشند و از هرگونه پرخاشگری و رفتاری که متناسب با روحیه و ذائقه نوجوان باشد، پرهیز نمایند.

در ادامه  پس از مداحی و دکلمه خوانی از بازنشستگان سال‌های اخیر و همچنین کلیه همسران پرسنل تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار